Amplico Life bada satysfakcję swoich klientów

Do końca stycznia 2010 r. ma potrwać  przeprowadzane przez Amplico Life "Badanie Satysfakcji Klienta". Towarzystwo chce wykorzystać jego wyniki do podniesienia poziomu swojej obsługi klientów - podaje "Gazeta Ubezpieczeniowa"(www.gu.com.pl  z 04.01.2010 r.). Według "GU", ankieta ubezpieczyciela ma formę wywiadu telefonicznego i dotyczy poziomu zadowolenia klientów z usług, produktów oraz współpracy z Amplico Life.  Towarzystwo twierdzi, że udzielone odpowiedzi mają  mu pozwolić na zidentyfikowanie obszarów, w których ubezpieczyciel może usprawnić swoje działania. A efektem tego ma być wyższy poziom zadowolenia klientów z poziomu usług świadczonych przez Amplico Life.

Aegon z funduszami Idea TFI

Aegon Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie podpisało umowę z firmą IDEA Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, dotyczącą współpracy w zakresie oferowania funduszy IDEA TFI w ramach wybranych produktów ubezpieczeniowych - informuje "Gazeta Ubezpieczeniowa"(www.gu.com.pl  z 06.01.2010 r.).  Według Tomasza Kopery,  dyrektora zarządzającego Pionem Sprzedaży i Marketingu Idea TFI, Idea TFI planuje nie zwalniać tempa i dalej rozwijać się zarówno w obszarze  aktywów, jak i rozbudowy sieci sprzedaży. "Obecnie prowadzimy negocjacje z kolejnymi bankami, domami maklerskimi oraz towarzystwami ubezpieczeń na życie, które w najbliższym czasie powinny zaowocować nowymi umowami" –  twierdzi Kopera.
W  2009 r.  Idea TFI  rozbudowała sieć sprzedaży. Firma wprowadziła fundusze inwestycyjne do kilku największych w Polsce towarzystw ubezpieczeniowych, podpisała  umowy z bankami, rozwijała  też współpracę  z doradcami finansowymi.




Administracja strony: EPC System - Outsorcing IT