Aviva reklamuje się poprzez praktyki "voodoo"

Wydłub oko laleczce voodoo, a dowiesz się, ile za taką szkodę dostaniesz pieniędzy od Avivy - "Prnews.pl"(www.prnews.pl z 14.08.2013 r.) komentuje nową  szokującą  reklamę  ubezpieczyciela. Według portalu, "dociekliwi mogą poznęcać się nad laleczką, wbijając szpilki w nogi, ręce czy serce", dowiadując się  przy tym, ile ubezpieczyciel zapłaci odszkodowania za utratę konkretnego organu.  Do wbicia jest zaś 20 szpilek. I tak, za  wbicie szpilki w oko laleczki voodoo (utrata) oka dostaniesz do 30 tys. zł ( w przypadku, jeśli wybierzesz obrządek standardowy ze składką 40 zł miesięcznie). Jeśli będzie to obrzęd o podwyższonej skuteczności (składka 60 zł), za utratę oka firma wypłaci blisko 60 tys. zł - podaje www.prnews.pl. I podkreśla, że "szokujący przekaz" ma na celu uzmysłowienie młodym ludziom, jak ważne w trudnych momentach może być ubezpieczenie NNW.  . Reklama już zyskała miano kontrowersyjnej, "link do strony krąży już w internecie, a temat podchwyciły największe branżowe media" - informuje portal. Zdaniem "Prnews.pl", wirusowe rozprzestrzenianie się kontrowersyjnego "kalkulatora" może okazać się dużo bardziej skuteczne niż miliony wydane na "grzeczną" reklamę w telewizji.

Allianz Polska: stabilne wyniki sprzedaży

Grupa Allianz Polska  w ciągu sześciu miesięcy 2013 r.  zebrała  łącznie 1 117 mln zł składki przypisanej brutto, w tym z polis na życie  200,5 mln zł. Jest to znaczący spadek przypisu składki. Spadek przypisu składki za całe półrocze - podaje "Prnews.pl"(www.prnews.pl z 21.08.2013 r.) - "jest efektem wycofania ze sprzedaży polisolokat w I kwartale bieżącego roku. Mniejsze wpływy odnotowano też w polisach typu unit-linked oraz w kanale bancassurance".  Natomiast  wzrost  przypisu składki w porównaniu z analogicznym półroczem  2012 r. nastąpił  w tradycyjnych ubezpieczeniach ze składka regularną, podczas gdy w pozostałych liniach produktowych przypis utrzymał się na poziomie zbliżonym do poprzedniego roku - pisze portal.  Zdaniem Witolda Jaworskiego, prezesa Allianz Polska, ubezpieczyciel w II kwartale 2013 r. utrzymał  "stabilny wynik finansowy i satysfakcjonującą sprzedaż, szczególnie tradycyjnych polis życiowych z regularną składką, a to właśnie takie polisy są podstawą biznesu ubezpieczeń życiowych". W opinii prezesa Jaworskiego, "coraz więcej Polaków uświadamia sobie potrzebę dodatkowego samodzielnego zatroszczenia się o własną przyszłość finansową , dlatego w Allianz w najbliższym czasie będziemy chcieli zaoferować klientom rozwiązania odpowiadające tym potrzebom " - informuje "Prnews.pl". 
W I półroczu 2013 r. spółka życiowa Allianz  wypłaciła  świadczenia o łącznej wartości 703 mln zł, w porównaniu z 480 mln zł w tym samym okresie poprzedniego roku. Firmie udało się niższe przychody z lokat zrównoważyć oszczędnościami na kosztach działalności. W efekcie zysk netto spółki wyniósł 27,5 mln zł, w stosunku do 31,9 mln zł w pierwszym półroczu 2012 r.  Zysk netto wszystkich spółek grupy wyniósł ponad 80 mln zł, a aktywa pod zarządem całej Grupy sięgnęły na koniec czerwca 13,7 mld zł.
Majątkowa spółka grupy zebrała w pierwszym półroczu 2013 r. 916,8 mln zł, o 0,8 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r.

Administracja strony: EPC System - Outsorcing IT