CU Życie kończy z polisolokatami

Grupa Commercial Union Polska stoi w 2009 r. przed dużymi  wyzwaniami. Zdaniem Macieja Jankowskiego, nowego prezesa zarządu Commercial Union Polska,  jednym z głównych założeń strategii CU jest bowiem  wprowadzenie nowej jakości obsługi klientów, zaś  drugim  rozbudowa własnej sieci dystrybucji. Prezes Jankowski powiedział w wywiadzie dla "Parkietu"(Nr z 19.01.2009 r.), że  firma zakłada również rozwój kanału direct, a  wiec   poszerzenie oferty CU o inne produkty niż komunikacyjne, głównie majątkowe, a także proste produkty życiowe. Grupa ponadto zamierza - informuje gazeta-  rozwijać współpracę z partnerami, którzy nie są bezpośrednio związani z rynkiem finansowym, takimi jak  telekomy czy sieci hipermarketów.
Maciej Jankowski zapowiedział też, iż  CU najprawdopodobniej wycofa się ze sprzedaży polisolokat. Według prezesa CU, decyzja o zaprzestaniu sprzedaży tych produktów podjęta została już w 2008 r., sprzedaż była jednak kontynuowana ze względu na konieczność kontynuacji umów i  krok ten nie powinien mieć wpływu na pozycję CU w rankingu.
Maciej Jankowski powiedział dziennikowi, że CU nie zamierza kupować banku. Firma skupi się raczej na współpracy z bankami, o czym świadczyć ma m.in. powołanie spółek joint venture z Bankiem Zachodnim.

Administracja strony: EPC System - Outsorcing IT