Generali: rozwój sieci placówek medycznych w grupowych ubezpieczeniach zdrowotnych

Rok 2010 w grupowych ubezpieczeniach zdrowotnych w Generali upłynął pod hasłem wzrostu liczby jednostek w Rekomendowanej Sieci Placówek Medycznych Generali oraz organizacji sprawnie działającego serwisu medycznego - podaje "Gazeta Ubezpieczeniowa"(www.gu.com.pl z 29.12.2010 r.). Według "GU", ubezpieczenie zdrowotne oferowane przez Generali to rozwiązanie dla firm różnej wielkości, często wykorzystywane przez pracodawców jako element systemu motywacyjnego i ochronnego. Polisa  gwarantuje pracownikom oraz ich rodzinom szybki i nielimitowany dostęp do opieki medycznej, świadczonej przez specjalistów  w renomowanych placówkach medycznych na terenie całego kraju. Produkt oferowany jest w siedmiu wariantach: od pakietu BASIC (obejmuje zakres podstawowych usług medycznych) po pakiet VIP, gdzie znajduje się między innymi opieka stomatologiczna i szpitalna - pisze "Ubezpieczeniowa".  Ponadto, wszystkie dostępne pakiety zapewniają  całodobową infolinię, konsultacje specjalistów bez potrzeby skierowania od lekarza pierwszego kontaktu, szczepienie przeciwko grypie, nielimitowane badania diagnostyczne czy laboratoryjne." Za  pośrednictwem infolinii medycznej można umówić wizytę lekarską w Rekomendowanej Sieci Placówek Medycznych Generali, uzyskać informacje na temat swojego zakresu ubezpieczenia, otrzymać poradę lekarza dyżurnego czy otrzymać informacje na temat działania leków.
Obecnie Generali współpracuje z 300 partnerami medycznymi w całym kraju. Zasięg terytorialny sieci placówek partnerskich systematycznie jest poszerzany. "Ubezpieczony poza siecią placówek rekomendowanych, w których rozlicza się bezgotówkowo, może np. leczyć się u swojego dotychczasowego lekarza, nie potrzebując na to dodatkowej zgody. W ramach grupowego ubezpieczenia zdrowotnego klient nie ma też narzuconych limitów na liczbę wizyt lekarskich, badań diagnostycznych i laboratoryjnych" - informuje "GU".

Administracja strony: EPC System - Outsorcing IT