Multiagencja Asist rozszerza swoją ofertę produktów ubezpieczeń na życie

Multiagencja ubezpieczeniowa  Asist  buduje „drugą nogę”: życiową, wprowadzając do swojej sieci . sprzedaży  ubezpieczenia ochronne oraz  polisy na życie – donosi „Puls Biznesu”(Nr z 10.09.2014 r.). W opinii dziennika, jest to odpowiedź pośrednika na wojnę cenową w sprzedaży komunikacyjnych polis OC. Wejście w nowe segmenty sprzedaży ma zwiększyć bezpieczeństwo biznesu, a także wspomóc jego rozwój – przyznaje w gazecie Rafał Ćwikliński, prezes Asist.  I o ile w 2013 r. pośrednik zebrał 86 mln zł składek, to w br.  planuje przekroczyć 100 mln zł – pisze gazeta. Według szefa Asist, w tegorocznym pierwszym półroczu multiagencja zwiększyła swoją sprzedaż o 30 proc.  Ponadto,  pośrednik  już zawiera miesięcznie ponad 100 umów sprzedaży ubezpieczeń na życie. Jak twierdzi w dzienniku Rafał Ćwikliński,  Asist.  do swojej oferty planuje włączyć produkty emerytalne, zaś zdecydowanie rezygnuje  oferowania  polisolokat.
Dla multiagencji pracuje aktualnie ponad 1,2 tys. agentów. Do sprzedaży ubezpieczeń na życie firma chce zatrudnić kolejnych 100 agentów – informuje 'PB”.

Poczta Polska stawia na  sprzedaż polis życiowych w miejscowościach do 50 tys. mieszkańców 

Poczta Polska wchodzi w e-handel i ubezpieczenia. Według „Rzeczpospolitej”(Nr z 08.09.2014 r.), wprawdzie firma proponuje na razie  polisy majątkowe, ale przymierza się już do sprzedaży ubezpieczeń 
na życie i polis turystycznych.  Poczta Polska (PP) planuje bowiem  zdobyć klientów, po których większość firm ubezpieczeniowych dzisiaj  ”nie sięga”, a więc mieszkańców miejscowości liczących  do 50 tys. mieszkańców.  Nową propozycję  państwowy operator ma także dla  polskiej wsi. Jak twierdzi w gazecie Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej, większość towarzystw  „w ogóle tam nie dociera”, ponieważ  nie ma tak rozległej   sieci  placówek. Tymczasem  jednym z największych aktywów PP  jest  wielka sieć dostępu do potencjalnych odbiorców ubezpieczeń  poprzez listonoszy czy placówki pocztowe. PP zamierza  wykorzystać w biznesie ubezpieczeniowym ten potencjał – zauważa „Rzeczpospolita'. Poczta Polska  ma już prawie 9 tys. licencjonowanych sprzedawców ubezpieczeń – podaje dziennik.

Administracja strony: EPC System - Outsorcing IT