Polisa inwestycyjno-oszczędnościowa Europy "całkowicie online"

Grupa Ubezpieczeniowa Europa w pierwszych sześciu miesiącach 2013 r. zebrała 1,1 mld zł składki przypisanej brutto - donosi  "Rzeczpospolita"(Nr z 21.08.2013 r.). Według dziennika,  spółka oferująca polisy na życie zwiększyła sprzedaż blisko pięciokrotnie, a majątkowe ponad dwa razy.  Grupa  w pierwszym półroczu br. zarobiła  41,5 mln zł. Jest to  wynik finansowy  gorszy od zeszłorocznego, kiedy to Europa wypracowała  64 mln zł - informuje gazeta. Jacek Podoba, prezes Europy twierdzi w "Rz", iż firma w  pierwszym półroczu 2023 r. zawarła "niemal tysiąc umów i aneksów na dystrybucję swoich produktów. Zdobywamy kolejne duże kontrakty oraz dywersyfikujemy dystrybucję. Efektem jest dynamiczny wzrost sprzedaży mimo niełatwego okresu w sektorze finansowym ".
Siłą napędową sprzedaży obu spółek grupy, życiowej  i majątkowej, były polisy oferowane przez banki -  podkreśla dziennik. W pierwszym półroczu br.  firma uruchomiła  serwis ubezpieczeniowy tutum.pl, będący nową marką Europy,  pierwszy na polskim rynku oferujący  produkt o charakterze inwestycyjno-oszczędnościowym w kanale direct, "dostępny całkowicie online".

Administracja strony: EPC System - Outsorcing IT