Struktury coraz mniej popularne?

Polacy coraz mniej chętnie decydują się na zakup produktów strukturyzowanych. Anna Kwiatkowska, dyrektor Biura Zarządzania Produktami PZU Życie, przyznaje w "Rzeczpospolitej"   ( Nr z 09.12.2008 R. ),  że pierwsze wyniki z tego typu instrumentów nie są oszałamiające i że klienci się rozczarowali. Przemysław Orłowski, kierownik w tym samym Biurze, przyznaje, że przy ostatniej emisji ubezpieczyciel odnotował spadek zainteresowania tego typu produktami. W Generali Życie natomiast emisje kolejnych struktur wstrzymano do marca przyszłego roku. Wojciech Trybuszkiewicz, dyrektor Departamentu Bancassurance w Generali Życie, twierdzi, że spadająca liczba emisji spowodowana jest brakiem zaufania na rynku finansowym - ubezpieczyciele zaczęli mieć wątpliwości, z którymi bankami współpracować.
Marcin Krzykowski z firmy konsultingowej Milliman broni jednak tego typu produktów, twierdząc, że są dobrym instrumentem finansowym. Jak zauważa, ich wadą jest jednak brak transparentności.

Administracja strony: EPC System - Outsorcing IT