UOKiK sprawdza wiarygodność reklam "Moi Bliscy"

UOKiK prześwietla reklamę polis "Moi Bliscy" proponowanych przez towarzystwo ubezpieczeniowe  4Life Direct . Jak pisze "Gazeta Wyborcza" (Nr z 19.09.2012 r.),  według reklam,   ubezpieczenie na życie "Moi Bliscy" może kupić każdy, kto nie skończył 85 lat za cenę  od 1 zł dziennie. Niestety, za taką cenę ubezpieczyć mogą się tylko nieliczni. O tym, że hasło reklamowe "1 zł dziennie" jest "obietnicą bez pokrycia, otwarcie mówią nawet agenci ubezpieczyciela" - podaje "GW". Sprawę bada Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. 
- Sprawa jest w tym momencie analizowana - usłyszeliśmy w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Chodzi o reklamę towarzystwa ubezpieczeniowego 4Life Direct "Moi Bliscy".
"Wyborcza" szacuje, iż  jeżeli 65-latek chciałby płacić złotówkę miesięcznie, to w razie jego śmierci rodzina dostałaby 1 tysiąc zł;  gdyby był o 10 lat starszy, spadkobiercy mogliby liczyć na  500 zł. Przy tym "starsze osoby ubezpieczenia za 1 zł dziennie wykupić nie mogą" - twierdzi dziennik.  Na przykład  75-latek co  miesiąc musi  płacić składkę w wysokości blisko  1,3 tys. zł, aby  rodzina po jego  śmierci dostała 50 tys. zł.

ING Życie rozwija współpracę z dystrybutorami  zewnętrznymi

Produkty ING Życie od września  br. dostępne są u trzech kolejnych dystrybutorów zewnętrznych:  Spektrum, Profin oraz Kancelaria Hossa - podaje "Prnews.pl"(www.prnews.pl  z  19.09.2012 R.).  W ramach współpracy firmy będą oferowały polisę o charakterze inwestycyjnym BEST INVEST oraz ubezpieczenie chroniące życie i zdrowie Ochrona +.
Towarzystwo  aktualnie współpracuje z 14 firmami dystrybucyjnymi, takimi jak: Expander, Gold Finance, Money Expert czy  Feniks Finanse.
„Celem ING Życie jest zwiększenie sprzedaży produktów ubezpieczeniowych poprzez współpracę z dystrybutorami zewnętrznymi" – tłumaczy w portalu  Monika Bondarczyk, dyrektor sprzedaży ds. kanałów zewnętrznych w ING Życie. Ubezpieczyciel zamierza do  końca 2012 r.   rozpocząć aktywną współpracę z kolejnymi kilkunastoma partnerami, tak, aby oferowane przez towarzystwo ubezpieczenia dostępne były w większości multiagencji.

Administracja strony: EPC System - Outsorcing IT