Od 8 stycznia 2025 r. porady telefoniczne będą udzielane na bieżąco w ramach dyżurów telefonicznych, które odbywać się będą w poniedziałki, środy i piątki, w godzinach od 10:00 do 14:00. Numery telefonów pozostają bez zmian:
- 22 333 73 25 – dla klientów podmiotów rynku bankowego i kapitałowego,
- 22 333 73 28 – dla klientów rynku ubezpieczeniowo-emerytalnego.
Porady zaplanowane na styczeń odbędą się zgodnie z wcześniejszym harmonogramem.
Dodatkowe formy udzielania porad
Przypominamy, że porady ekspertów można również uzyskać w innych formach:
- Porady e-mailowe
W celu uzyskania porady e-mailowej należy przesłać zapytanie na adres: porady@rf.gov.pl. - Osobista wizyta w punkcie poradnictwa w Warszawie
Porady osobiste dostępne są w siedzibie Rzecznika Finansowego przy ul. Nowogrodzkiej 47A (parter). Aby skorzystać z tej formy, należy wcześniej umówić wizytę:- telefonicznie pod numerami: 22 333 73 25 (porady z zakresu problemów klientów podmiotów rynku bankowego i kapitałowego) oraz 22 333 73 28 (porady z zakresu problemów klientów rynku ubezpieczeniowo – emerytalnego), w godzinach 10:00–14:00 od poniedziałku do piątku,
- osobiście, w godzinach 10:00–16:00 w poniedziałki, środy i piątki, w punkcie obsługi interesantów (Biuro Rzecznika Finansowego, ul. Nowogrodzka 47A, Warszawa).
- Osobista wizyta w biurach Pełnomocników Terenowych
Wizyty w Punktach Pełnomocników Terenowych Rzecznika Finansowego odbywają się po wcześniejszym umówieniu:- Olsztyn: ul. Prosta 1/2 lok. 5,
- Lublin: ul. Krakowskie Przedmieście 22 lok. 1.
Więcej informacji o biurach Pełnomocników Terenowych Rzecznika Finansowego znajdziecie Państwo na stronie: Pełnomocnicy Terenowi – Rzecznik Finansowy.
Więcej informacji na temat sposobu działania Rzecznika Finansowego znajdziecie Państwo na stronie: Dla klientów – Rzecznik Finansowy.