Przejdź do treści Wyszukiwarka

Ankieta zgłoszenia do RF niedostępności świadczonych usług bankowości

Jeżeli potrzebujesz więcej czasu na wypełnienie ankiety, na końcu znajduje się przycisk: “zapisz i wznów później”. Dzięki niemu będziesz mógł wrócić do jej wypełnienia w dowolnym momencie.

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Zgłoszenie to wypełnia podmiot, który chce powiadomić Rzecznika Finansowego o niedostępności swoich usług. Informacja o braku dostępności dotyczy jedynie usług bankowości detalicznej.
2. Czy jest to nowy formularz, czy korekta?

Dane zgłaszającego

Procedury reklamacyjne lub rozpatrywanie skarg na brak dostępności podmiotu zgłaszającego

6. Chcę zgłosić niedostępność procedur reklamacyjnych lub rozpatrywania skarg na brak dostępności:

Strony internetowe i aplikacje mobilne

Jeśli chcesz dokładniej opisać niedostępność cyfrową stron internetowych lub aplikacji mobilnych, niż pozwala na to formularz, będziesz mieć taką możliwość. Na końcu ankiety poinformujemy Cię, jak pobrać przygotowany przez nas skoroszyt. Znajdziesz w nim listę kryteriów WCAG 2.1 (poziom A i AA), zgodnych z normą EN 301 549 v. 3.2.1. Będziesz mógł/mogła zaznaczyć, jak i kiedy Twoja firma planuje je spełnić. Wypełniony skoroszyt będziesz mógł/mogła przesłać wraz ze zgłoszeniem.

Strony internetowe

Deklarując niedostępność strony internetowej, można odnieść się min. do kryteriów sukcesu WCAG 2.1 na poziomie A oraz AA lub normy EN 301 549 w wersji 3.2.1.

15. Chcę zgłosić niedostępność naszej strony internetowej:
Pytanie dotyczy jedynie strony lub stron internetowych wykorzystywanych do oferowania lub świadczenia usług bankowości detalicznej - nie dotyczy więc pozostałych stron wykorzystywanych przez podmiot

Aplikacje mobilne

26. Chcę zgłosić niedostępność naszych aplikacji mobilnych:
Pytanie dotyczy jedynie aplikacji wykorzystywanych do oferowania lub świadczenia usług bankowości detalicznej - nie obejmuje innych aplikacji używanych przez podmiot*

Wymagania dostępności w ramach bankowości detalicznej

(Wynikające z art. 16 UOD)

37. Chcę zgłosić niespełnienie wymagań dostępności usług bankowości detalicznej wynikające z art. 16 UOD:

Zakończenie

Miejsce na wpisanie dodatkowych uwag dotyczących wypełnionego formularza, bądź niedostępności podmiotu
Jeżeli chcesz bardziej szczegółowo opisać niedostępność cyfrową stron internetowych lub aplikacji mobilnych, możesz pobrać i wypełnić przygotowany przez nas skoroszyt:
Zgłoszenie niedostępności stron internetowych lub aplikacji mobilnych.
Możesz w nim odnieść się do poszczególnych kryteriów WCAG, wskazać jak i kiedy Twoja firma zamierza spełnić każde z nich.
Wypełniony skoroszyt należy przesłać wraz ze zgłoszeniem.
Jeżeli masz inne dokumenty, które chcesz nam przekazać, prosimy je przesłać wraz z ankietą. Prosimy nadać plikom takie nazwy, które pozwolą określić ich zawartość.