Przejdź do treści Wyszukiwarka

„Postępowanie interwencyjne Rzecznika Finansowego w praktyce. Realizacja obowiązku analizy wymagań i potrzeb klienta jako przedmiot postępowania interwencyjnego Rzecznika Finansowego”

Archiwalne
16 listopad 2021

Webinarium kierowane jest do specjalistów rynku finansowego. Podczas spotkania Anna Dąbrowska i Rafał Rakowski, eksperci Rzecznika Finansowego z Wydziału Klienta Rynku Ubezpieczeniowo-Emerytalnego, omówili wynikający z ustawy o dystrybucji ubezpieczeń, obowiązek dokonywania analizy wymagań i potrzeb klienta przed zawarciem umowy ubezpieczenia, w kontekście reklamacji, zawierającej zastrzeżenia dotyczące jego niewykonania lub nienależytego wykonania. Eksperci posługując się praktycznymi przykładami, wyjaśnili jak wygląda interwencja Rzecznika Finansowego w tego typu sprawach.

Polecane

05.05.2024
Konferencja „Walutowe” kredyty hipoteczne w świetle najnowszego orzecznictwa TSUE”
05.05.2024
Rzecznik Finansowy – partnerem i uczestnikiem Kongresu Impact’24
05.05.2024
Druga edycja Akademii Rzecznika Finansowego