Przejdź do treści Wyszukiwarka

„Postępowanie interwencyjne Rzecznika Finansowego w praktyce. Realizacja obowiązku analizy wymagań i potrzeb klienta jako przedmiot postępowania interwencyjnego Rzecznika Finansowego”

Archiwalne
16 listopad 2021

Webinarium kierowane jest do specjalistów rynku finansowego. Podczas spotkania Anna Dąbrowska i Rafał Rakowski, eksperci Rzecznika Finansowego z Wydziału Klienta Rynku Ubezpieczeniowo-Emerytalnego, omówili wynikający z ustawy o dystrybucji ubezpieczeń, obowiązek dokonywania analizy wymagań i potrzeb klienta przed zawarciem umowy ubezpieczenia, w kontekście reklamacji, zawierającej zastrzeżenia dotyczące jego niewykonania lub nienależytego wykonania. Eksperci posługując się praktycznymi przykładami, wyjaśnili jak wygląda interwencja Rzecznika Finansowego w tego typu sprawach.

Polecane

22.09.2025
Konferencja Jubileuszowa Rzecznika Finansowego: 23-24 X 2025
19.09.2025
Konferencja o znaczeniu mediacji w rozwiązywaniu sporów
29.08.2025
Zakończyliśmy piątą edycję Akademii Rzecznika Finansowego