Lista webinariów
- Sortuj według:
-
Archiwalne15 grudzień 2021„Ubezpieczenie mieszkaniowe – na co warto zwrócić uwagę”
Jak nasz dom zabezpieczyć przed dewastacją, zniszczeniem czy uszkodzeniem na skutek pożaru, włamania, powodzi i innych nieprzewidywalnych zdarzeń losowych? Najprostszym i relatywnie najtańszym sposobem zabezpieczenia majątku przed wskazanymi zagrożeniami jest posiadanie pełnego i dostosowanego do naszych potrzeb ubezpieczenia. Gdy już zdecydujemy się na ubezpieczenie mieszkania, warto dokładnie zapoznać się ze wszystkimi zapisami w umowie. Bardzo ważnym jest, aby jeszcze przed zawarciem polisy, dokładnie wiedzieć, jakie są jej warunki ochrony oraz ewentualne wykluczenia.
-
Archiwalne3 grudzień 2021„Polubowne rozwiązywanie sporów przy Rzeczniku Finansowym – powszechnie dostępna metoda rozwiązywania sporów pomiędzy klientami a podmiotami rynku finansowego”
Spotkanie dedykowane jest profesjonalistom rynku finansowego. W trakcie webinarium Aneta Panasz-Liżewska i Paweł Rokosz, eksperci Rzecznika Finansowego z Wydziału Polubownego Rozwiązywania Sporów, scharakteryzowali postępowanie pozasądowe przy Rzeczniku Finansowym. Prowadzący podzielili się z uczestnikami swoimi praktycznymi doświadczeniami dotyczącymi przedmiotowego postępowania, a także udzielili praktycznych wskazówek zainteresowanym skorzystaniem z tej formy rozwiązywania sporu z instytucją finansową.
-
Archiwalne25 listopad 2021„Sankcja kredytu darmowego”
Spotkanie dedykowane jest profesjonalistom rynku finansowego. Na webinarium kontynuowano zagadnienia związane z kredytem konsumenckim. W sposób szczegółowy zostały omówione uprawnienie do skorzystania z sankcji kredytu darmowego na podstawie art. 45 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim wraz z odniesieniem do regulacji UE i przeglądem orzecznictwa.
-
Archiwalne16 listopad 2021„Postępowanie interwencyjne Rzecznika Finansowego w praktyce. Realizacja obowiązku analizy wymagań i potrzeb klienta jako przedmiot postępowania interwencyjnego Rzecznika Finansowego”
Webinarium kierowane jest do specjalistów rynku finansowego. Podczas spotkania Anna Dąbrowska i Rafał Rakowski, eksperci Rzecznika Finansowego z Wydziału Klienta Rynku Ubezpieczeniowo-Emerytalnego, omówili wynikający z ustawy o dystrybucji ubezpieczeń, obowiązek dokonywania analizy wymagań i potrzeb klienta przed zawarciem umowy ubezpieczenia, w kontekście reklamacji, zawierającej zastrzeżenia dotyczące jego niewykonania lub nienależytego wykonania. Eksperci posługując się praktycznymi przykładami, wyjaśnili jak wygląda interwencja Rzecznika Finansowego w tego typu sprawach.