Lista webinariów
- Sortuj według:
-
Archiwalne23 czerwiec 2021„Ubezpieczenia podróżne w czasie pandemii”
Planujesz urlop? Koniecznie dowiedz się jakie powinieneś mieć ubezpieczenie!
Przed nami kolejne wakacje z koronawirusem w tle. Pandemia spowodowała, że wyjeżdżając na wakacje częściej myślimy, jak ubezpieczyć się na wypadek choroby czy konieczności odwołania podróży. Pytanie tylko, czy to w ogóle możliwe? Jeśli tak to na jakich zasadach?
-
Archiwalne13 kwiecień 2021“Poradnik spadkodawcy, czyli jak uporządkować sprawy finansowe na wypadek śmierci”
Jeszcze kilka lat temu, po śmierci człowieka wystarczyło zajrzeć do szuflady, żeby zorientować się, co zostawił on swoim bliskim. W dobie usług finansowych przez Internet nie jest to już takie proste i nie zawsze bliscy wiedzą, w którym banku zmarły miał rachunek, a uprawnieni z umowy ubezpieczenia nie zawsze wiedzą o istnieniu polisy. Zwykle prawem spadkowym ludzie interesują się dopiero, gdy jest już za późno na podjęcie stosownych działań, a w trosce o bliskich warto nie tylko spisać testament, ale też zostawić informacje o oszczędnościach, inwestycjach i polisach.
-
Archiwalne18 marzec 2021“Finanse po śmierci członka rodziny”
Do Rzecznika Finansowego trafia coraz więcej pytań dotyczących finansów po śmierci członka rodziny. Dotyczą one na przykład dostępu do środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, podziału środków zgromadzonych w OFE czy odpowiedzialności spadkobierców za długi spadkowe. W prezentowanym webinarium ekspert wyjaśnił między innymi: czy śmierć spadkodawcy oznacza rozwiązanie rachunku bankowego, jak uzyskać dostęp do informacji o rachunku bankowego zmarłego czy też jakie są zasady dziedziczenia środków znajdujących się na rachunku bankowym.
-
Archiwalne3 marzec 2021“Z konta zniknęły pieniądze? Co zrobić, by je odzyskać”
Logujesz się na swoim internetowym koncie bankowym i widzisz, że nie ma na nim pieniędzy, bo ktoś zlecił serię przelewów na nieznane Ci konta? Dostajesz SMS o dokonaniu płatności Twoją kartą, podczas gdy masz ją cały czas w swoim portfelu? To może oznaczać, że ktoś dokonał tzw. nieautoryzowanej transakcji. W większości takich przypadków pieniądze powinny wrócić na Twoje konto nie później niż kolejnego dnia roboczego od zgłoszenia tego faktu do banku. Niestety część banków wciąż nie przestrzega prawa w tym zakresie.