Lista webinariów
- Sortuj według:
-
Archiwalne3 marzec 2021“Z konta zniknęły pieniądze? Co zrobić, by je odzyskać”
Logujesz się na swoim internetowym koncie bankowym i widzisz, że nie ma na nim pieniędzy, bo ktoś zlecił serię przelewów na nieznane Ci konta? Dostajesz SMS o dokonaniu płatności Twoją kartą, podczas gdy masz ją cały czas w swoim portfelu? To może oznaczać, że ktoś dokonał tzw. nieautoryzowanej transakcji. W większości takich przypadków pieniądze powinny wrócić na Twoje konto nie później niż kolejnego dnia roboczego od zgłoszenia tego faktu do banku. Niestety część banków wciąż nie przestrzega prawa w tym zakresie.
-
Archiwalne26 listopad 2020“Sposób na darmowe konto, czyli podstawowy rachunek płatniczy”
Rzecznik Finansowy przypomina o tanim podstawowym rachunku płatniczym (PRP), który banki w Polsce mają obowiązek oferować swoim klientom od sierpnia 2018 r. Kto i na jakich zasadach może skorzystać z takiego rachunku? Z webinarium dowiesz się jakie są praktyczne aspekty dotyczące założenia i korzystania z podstawowego rachunku płatniczego (PRP).
-
Archiwalne18 listopad 2020“Regres ubezpieczeniowy, czyli kiedy zapłacimy za szkodę z własnej kieszeni”
Zarysowałeś sąsiednie auto na parkingu przed blokiem lub centrum handlowym?
Poczekaj na właściciela lub zostaw za wycieraczką dane kontaktowe! Ubezpieczyciele konsekwentnie domagają się zwrotu wypłaconych odszkodowań za uszkodzone samochody, jeśli sprawca ucieknie z miejsca zdarzenia. -
Archiwalne27 październik 2020„Nieautoryzowana transakcja – co zrobić, gdy z konta zniknęły pieniądze?”
W ostatnich miesiącach Rzecznik Finansowy obserwuje wzrost liczby wniosków z prośbą o interwencję ws. nieautoryzowanych transakcji płatniczych. Wnioski te stanowią aż 80% wszystkich skarg związanych z ustawą o usługach płatniczych! O tym jakie działania mogą podjąć konsumenci, którzy padli ofiarą nieautoryzowanej transakcji opowiadała ekspertka Paulina Krakowska, specjalistka w Wydziale Klienta Rynku Bankowo-Kapitałowego w Biurze Rzecznika Finansowego.