Przejdź do treści Wyszukiwarka

„Nieautoryzowana transakcja – co zrobić, gdy z konta zniknęły pieniądze?”

Archiwalne
27 październik 2020

W ostatnich miesiącach Rzecznik Finansowy obserwuje wzrost liczby wniosków z prośbą o interwencję ws. nieautoryzowanych transakcji płatniczych. Wnioski te stanowią aż 80% wszystkich skarg związanych z ustawą o usługach płatniczych! O tym jakie działania mogą podjąć konsumenci, którzy padli ofiarą nieautoryzowanej transakcji opowiadała ekspertka Paulina Krakowska, specjalistka w Wydziale Klienta Rynku Bankowo-Kapitałowego w Biurze Rzecznika Finansowego.

Polecane

05.05.2024
Konferencja „Walutowe” kredyty hipoteczne w świetle najnowszego orzecznictwa TSUE”
05.05.2024
Rzecznik Finansowy – partnerem i uczestnikiem Kongresu Impact’24
05.05.2024
Druga edycja Akademii Rzecznika Finansowego